wz

Dvousedadlové
křídlo Mára 16,7 , motor ROTAX 447, tříkolka TOMI 3
záchranný systém GBS 2

Posuň stránku dolů !
Tuto mašinu jsem vlastnil od září 2000 do června 2004. Sloužila dobře a nikdy nezklamala.
Počet sedadel: 2
Nádrž: 2×15L dural
Brzda: na předním kole
Odtlumení kol: pružinové tlumiče
Vrtule: 3 listá , Sport-prop 1700 mm
Křídlo: Mára Wing 167, potah Dakron
Trapezky,stožárek-kapkovitého průřezu
Světla : vpředu mlhovka , vzadu majáček
Tříkolka: TOMI 3 , sklapěcí , vyr.orig. pan Řehák
Záchranný padákový systém: GBS 2 , padák 70m~
Motor: Rotax 447 s reduktorem 1 : 2,58 ,karburátor Bing
Přístroje: rychloměr,výškoměr,vario,kompas,intercom,hodiny,radiostanice,GPS
Startování motoru: zatažením lanka(splachovadlo)
Min.rychlost 50km/hod. Cestovní rychlost 70km/hod. Max.rychlost 100km/hod
Max.stoupání 3m/s ve dvou 1,5m/s. Klesání _ ve dvou _ . Klouzavost 2m/s, 55km/h ve dvou _ .
Celkové hodnocení: dobrý stroj , dobré letové vlastnosti , slabší výkon
Rotax 447 na sólo rogalo bez problému, ale na 2sedlo postrádá několik koníku. Když už Rotax na dvojku, tak 462 a výše.

Vysvětlivky údajů a odkazy výrobců
Podrobnější vysvětlivky

Pohybuj myší po obrázku a text ti nezmizí.
U hangáru! Tato fotka je jedna z mých nejstarších.
Koupil jsem ze středních Čech rogalo přivezl ho domů a sestavil před hangár. Nyní nastal docela velký problem. Jakým spůsobem ho vecpat dovnitř.Bylo totiš vyšší,širší,delší a těžší než mé první jednosedadlové (typ M2). Ovšem po několika úpravách se mi to podařilo. Sice tak, tak ale je tam.
Uprava terénu, přiřezání horní části vrat, vyrobení bočních koleček pod tříkolku a pomaloučku bokem zasouvat. Dneska už se sklidí kompletní rogalo pod střechu do 10 minut i ze zapsáním průběhu letu do leteckého deníku.  Příprava na start, zahřátí motoru na provozní teplotu a pak už jen tradááá vzhůru k oblakům. Slet ullt v Detřichově u Olomouce kveten 2003 Opava letiště Skouška tažného zařízení, které slouží k převozu tříkolky za autem. Ješte se musí složit křídlo, nahodit na střechu auta a může se jet.Většina kolegů to takhle musí převážet z domu na letiště před každým letem. Křídlo a tříkolka odděleně. Na střeše hangáru jsem jednu sezonu skoušel sílu a proudění větru. Musím říct, že v těchto místech by se větrnná elektrárna určitě vyplatila.  Krátce po startu, nad Hoštickým letištěm


Příjezd k hangáru. Hangar Vytahování z hangáru, pomocí bočních koleček


Let Přistání Přelet Oáza Zkouška převozu tříkolky terénem za autem. Tato plocha se taky někdy využívá ke startu. Úsek je asi 450m s mírným stoupáním a v pozadí je elektrické vedení.   Slet olomouc 2003. V pozadí stojí moje strojovna a v popředí Ivo s kapotovanou TL-22
Textové popisky na fotkách
Pohybuj myší po obrázku a text ti nezmizí

Video Zvuk motoru Inzeráty


Rogalista