wz

Dvousedadlové
křídlo Mára 16,7 , motor Subaru EA-81, tříkolka VM 03
záchranný systém GRS 3

Posuň stránku dolů !
Křídlo jsem si nechal z minulého rogala a koupil jen jinou tříkolku s nadupaným Subaru
Chceš mít Logo na křídle tohoto rogala

Křídlo: MW 167, výrobce: Mára, rozpětí 10,5m. plocha 16,7m2. potah Dakron, trapezky a stožárek-kapkovitého průřezu,

Tříkolka: typ: VM 03, výrobce: Mádlo Vladimír tel.606129496 , polokapotáž, nadrž 2×15L, brzda přední kolo, odtlumení kol: pružinové tlumiče, vpředu mlhovka, vzadu a dole záblesk. maják,

Motor: Subaru typ EA81, 1800cm3, 4válec, 4takt, startér, baterie 12V 19Ah, vodou chlazený, 1karburator org., max 5200ot/m, 66KW-81koní, 80kg, natural 95, chladič vody škoda 120, alternátor suzuki swift, zapalování org. Foto Motor je automobilový, upravený pro letecké účely, trochu těžší ale jinak super. Má víc koní, než kolik mám pod kapotou v autě .

Reduktor: Ozubené řemeny 5ks/ 10mm, možnost měnit řemenice mám 3ks buď - 1 : 1,8 nebo 1 : 1,9 nebo 1 : 2,0 ,. Hodnoceni: funkčně je bezproblemový, ale protože 5řemenu má dost velký odpor, tak mi tenhle převod spolyká 10%výkonu, cca 8koní. Foto

Vrtule: výrobce: Wollner, 2list, 1650 mm, dřevěná, levotočivá, tlačná, černá, červené konce (chtělo by to stavitelnou a větší)

Záchranný systém: typ: GRS 3, výrobce: Galaxy, plocha 90m2, max 6m/s, max.sped 160km/h. Oválná nádoba umístěna za sedačkou pilota -viz.VYSVĚTLIVKY

Přístroje: rychloměr, výškoměr, vario, kompas, otáčkoměr, teploměr voda, voltmetr, intercom, hodiny, radiostanice, GPS, teploměr okolí

Výkony: Min.rychlost 50km/hod. Cestovní rychlost 70km/hod. Max.rychlost 100km/hod
Max.stoupání 4m/s ve dvou 3m/s. Klesání 3 ve dvou 3,5 . Klouzavost 2m/s, 60km/h ve dvou _ .

Letové vlastnosti: Kombinací tohoto křídla, tříkolky a motoru jsem teď velice spokojen. S větší nosnou plochou křídla přistávám na malé rychlosti, coz potřebuju kvůli krátké přistávací dráze. Polokapotaž chrání před větrem a výkon motoru taky super.

Výhody : Hlavní výhoda oproti předchozí tříkolce s motorem rotax 447 je výkon. Misto 29KW s rotax 447 mám teď se Subaru 66KW. Klesla spotřeba benzínu, oproti 10L teď lítám za 9L/hod a ještě nemusím před každým doplňováním paliva míchat benzín s olejem-mix. Vibrace a hlučnost - taky sto a jedna. Hold 4 taktní motor a ještě válce proti sobě to je jiny kafe. Při horizontálním letu točím motor jen na malych otačkách, skoro ho neslyším a ani vibračně necítím. Startér to je kapitola sama pro sobě. Už nikdy ne bez něj! Vytáhnout se do výšky 1000m, vypnout motor a poslouchat jen svištění větru, to je další nádhera o kterou jsem bez startéru přicházel.

Neýhody : Nevýhodou je větší váha motoru o cca 40kg, ale pouze při manipulaci "vytahování z hangaru" na zemi. Ve vzduchu a hlavně v turbulenci bych řekl, že těžší stroj je přínos. Křídlo i podvozek je tak bytelně udělán, že není problém! Stroj je konstruován na max. vzletovou hmotnost tzn. včetně 2členné posádky do 450Kg

Vysvětlivky údajů a odkazy výrobců
Podrobnější vysvětlivky

    WIDTH= Krátce po startu, nad Hoštickým letištěm



Textové popisky na fotkách
Pohybuj myší po obrázku a text ti nezmizí

Zvuk motoru Video Inzeráty


Rogalista